.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی میاندرود مازندران معرفی شد

با حضور فرمانده انتظامی استان مازندران، محمد جانبازی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان تازه تاسیس میاندرود معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در مراسمی که پنجشنبه شب همزمان با بهره‌برداری از ساختمان فرماندهی انتظامی میاندرود در شهر سورک برگزار شد، نخستین فرمانده انتظامی این شهرستان نیز معرفی شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام رسولی امام جمعه و علی رجبی فرماندار میاندرود به همراه روسای ادارات و شورای اسلامی و خانواده معظم شهدا حضور داشتند، محمد جانبازی به عنوان نخستین فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود منصوب شد.

به گفته مسکنی فرمانده انتظامی مازندران، جانبازی پیش از این به مدت 9 ماه سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جویبار بوده که از اوایل اسفندماه جاری حکم وی به عنوان فرماندهی انتظامی شهرستان میاندرود به تائید فرمانده نیروی انتظامی رسید.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تشکیل 42 شهرستان جدید در سال جاری در کل کشور، منابع نیروی انتظامی را محدود دانست و با اشاره به اختصاص این ساختمان برای فرماندهی انتظامی این شهرستان ابراز امیدواری کرد تا در نخستین فرصت امکانات لازم برای این فرماندهی همچنین یک ساختمان دیگر برای استقرار کلانتری مرکزی شهر سورک تامین شود.

وی کار در شهرستان‌های تازه تاسیس همانند میاندرود را دشوارتر از دیگر شهرستان‌ها دانست و از جانبازی خواست تا تمام توان خود را برای این شهرستان به کار گیرد.

مسکنی در این مراسم وضعیت امنیت در میاندرود را مطلوب دانست و با اشاره به مشارکت درخشان مردم این شهرستان در انتخابات و ثبت بالاترین رکورد مشارکت مازندرانی‌ها در میاندرود، این مسئله را نشان‌دهنده پایبندی مردم به انقلاب اسلامی و وفاداری آنها به آرمان‌های رهبری معظم انقلاب دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.983 seconds.